Közleményt adott ki a Meta, amelyben részletesen taglalta, hogy elérkezett az ideje annak, hogy korszerűsítse a Facebook logóját. De azt is megszokhattuk már a vállalattól, hogy amint hozzányúlnak egy tartalmi elemhez, onnantól kezdve elindul az újítások lavinája, és csak arra eszmélünk fel, hogy egy teljesen új kezelőfelület előtt ülünk, amibe eddig soha nem látott funkciók lettek beépítve.
A közleményben nem térnek ki semmiféle egyéb módosításra, illetve további fejlesztésre, konkrétan csak a logó színeinek magabiztosságára utaló tényezőket említik meg, hogy egy kontrasztosabb és erősebb megjelenést biztosítsanak ezáltal.
A változtatásra pedig abszolút nem volt szükségük sem a felhasználóknak, sem pedig a fejlesztőknek, így teljesen érthetetlen a Meta mentalitása cselekedetével kapcsolatosan.
Azért az mindenképpen elgondolkodtató, hogy a vizuális változtatás minden bizonnyal csak az első lépcsőfok volt a teljes átalakulás fázisában, mert a többprofilos fiókkezelés funkcióban már most észrevehetünk újdonságokat, vagyis a háttérben már ehhez is hozzányúltak. Az egyértelműen észrevehető, hogy a szakemberek folyamatosan dolgoznak a megjelenés csiszolásán és a kezelhetőség egyszerűségén is, bár ez minden bizonnyal csak az egyszerű felhasználóra lehet igaz. Ugyanis az üzleti profilok és a Meta Business Suites felülete és kezelhetősége az elmúlt hónapokban jóformán napi szinten változott, így nem volt olyan social media manager, aki kiigazodott volna az oldal kezelésében.
Bár remek hír az új dizájnba csomagolt logó, reméljük azt is, hogy a jelenlegi fejlesztési hullám pozitívan fog lecsapódni a Meta háztáján, és végre felhasználóbarát Facebook-verziót tesznek a regisztrált felhasználók elé, hogy azt mindenki megfelelően kezelhesse korhatári megkötés nélkül.