2022: Az AlphaTaurival debütál jövőre az F1-ben – főállásúként – Nyck de Vries, a csapatnál pedig úgy gondolják, hogy kora miatt nem lesz szüksége annyi időre, mint a fiataloknak, hogy megszokja az F1-et. „Arra számítok, hogy Nyck betanulási ideje rendkívül gyors lesz, talán a téli teszt elég lesz neki” – mondta Franz Tost csapatfőnök az RN365-nek. „Ez egyben azt is jelenti, hogy elvárjuk tőle, hogy már az első futamokon versenyképes legyen 2023-ban.”
2021: A Török Nagydíjon szerzett győzelem jelzi, hogy Valtteri Bottas mindkét világbajnoki harcban létfontosságú szerepet játszik, mondta Toto Wolff. A finn Isztambulban nyolc pontot vett el Max Verstappentől, ezzel segítve a másik Mercedesben ülő Lewis Hamilton vb-reményeit.
2020: Helmut Marko elárulja, Nico Hülkeberg a pilótajelöltjeik között van 2021-re. A német egyelőre csak beugróként versenyzik, most éppen Lance Stroll helyett az Eifel Nagydíjon, ahol állítólag tárgyalt is a Red Bull-lal.
2019: Újra pole-pozícióban a Ferrari, zsinórban az ötödik alkalommal: az előző négy versennyel ellentétben a Japán Nagydíjon Sebastian Vettel szerezte meg az időmérős elsőséget, Charles Leclerc és Valtteri Bottas előtt. A németet is meglepte, hogy folytatódott a sorozat, mivel a pénteki edzéseken a Mercedes nagyon gyorsnak tűnt.
2018: Dinamikus módon változtatna az F1-es formátumon Lewis Hamilton, az unalmasabb pályákat alakítaná „szuperhétvégékké”, például fordított rajtráccsal vagy más megoldással
2017: A Toro Rosso hivatalosan is bejelentette, hogy az USA Nagydíjon Brendon Hartley fogja vezetni a csapat egyik F1-es autóját – az új-zélandi pilóta így óriási kerülővel térhet vissza a csúcskategóriához, sőt, be is mutatkozhat a legmagasabb szinten. Hartley természetesen elmondta, hogy ő is meglepődött az egészen…
2016: Megvan az F1-be nemrég visszatérő Renault első nagyobb fogása: Nico Hülkenberg kétéves szerződést írt alá a csapattal és 2019-re is opció van a kontraktusban. Emellett felerősödtek azok a hangok, melyek szerint Valtteri Bottas is tárgyal az istállóval a 2017-es szezonról.
2015: A Manor sportigazgatója, Graeme Lowdon szerint vonzó célpont lehet az istálló a pilótapiacon – a Mercedes-motor és a Williams-sebességváltó mellett is több fejlesztést hajtottak végre, így minden bizonnyal ott lesznek majd a középmezőnyben 2016-ban.
2014: A GP2 friss bajnoka, Jolyon Palmer biztos benne, hogy 2015-ben ott lesz F1-es mezőnyben, hiszen megnyerte a legfontosabb utánpótlás-szériát. Romain Grosjean óta ő lehet az első, aki friss GP2-es bajnokként azonnal F1-es szerződést kap.
2013: Hiába állt közel a győzelemhez Romain Grosjean a Lotusszal Japánban, végül Mark Webber és a remek stratégiát megvalósító Sebastian Vettel is megelőzte – a német sorozatban ötödik győzelmét húzta be, az ausztrál pedig a második helyen ért célba. Mivel azonban Fernando Alonso a negyedik lett a Ferrarival, így még egy futamot várni kell arra, hogy Vettel ismét világbajnok legyen.ű
2012: Mark Webber szerezte meg a Korei Nagydíj pole-pozícióját, miután az időmérőn hét századmásodperccel legyőzte csapattársát, Sebastian Vettelt – a mclarenes Lewis Hamilton és a ferraris Fernando Alonso bő két, a lotusos Kimi Raikkönen bő három tizedet kapott, a szintén ferraris Massa már több mint hatot, a 9-10. Nico Rosberg és Michael Schumacher pedig egy másodpercnél is többet.
2011: Komoly hullámvölgyben van Lewis Hamilton: a brit július óta nem állt dobogón, azóta többször is ütközött riválisaival – már csak ötödik a tabellán és csapattársa, Jenson Button is megelőzte. Hamilton szerint sok összetevője van gyengébb szereplésének, de egyszerűen csak jobban kell végeznie a dolgát, nem keres kifogásokat.
2010: Fernando Alonso és Lewis Hamilton is bízik a világbajnoki címben, bár a pontversenyt vezető Mark Webber növelte az előnyét legutóbb. Alonso nagyon elszántan érkezik meg Koreába, mindenképpen Webber előtt akar végezni, Hamilton pedig arról beszél, hogy 2007-ben ő ennél sokkal jobb helyzetből veszített, most a másik oldalról nézi a dolgot, még bármi lehetséges.
2009: Már hetek óta nem fejleszti az idei autóját a Ferrari – árulja el a Brazil Nagydíj előtt a 2007-es világbajnok Kimi Raikkönen. Az interlagosi hétvégén 30. születésnapját ünneplő finn szerint viszont a dobogó így is elérhető lehet számára, ha a többiek hibáznak – a konstruktőri harmadik hely megtartása a céljuk innentől.
2008: A Renault-nál versenyző Fernando Alonso arról beszél, hogy a vb-hajrában mindent megtesz, hogy segítsen a ferraris Felipe Massának tavalyi csapattársa és tavalyi csapata, Lewis Hamilton és a McLaren ellen. „Ez nem kérdés, ha tehetem, segítek Massának” – mondja a spanyol.
2006: Hivatalosan is bejelentik, hogy az utolsó F1-es futamára készülő Michael Schumacher egy speciális trófeát vehet majd át Brazíliában a helyi labdarúgó-legendától, Pelétől. A vb-harcból a legutóbbi futamon kieső németet mindenki elhalmozza díjakkal, mióta bejelentette visszavonulását.
2005: Fernando Alonsót nem különösebben érdekli a konstruktőri bajnoki cím: az első egyéni világbajnoki címét bebiztosító spanyol arról beszél, hogy számára már ez is egy tökéletes szezon, az nem számít, hogy az év utolsó futamán a Renault, vagy a Mclaren lesz-e a bajnok.
2004: Kiadják az előzetes F1-es versenynaptárat a 2005-ös szezonra. A helyszínek: Melbourne, Sepang, Sakhir, Magny Cours, Imola, Barcelona, Monaco, Nürburgring, Montreal, Indianapolis, Silverstone, Hockenheim, Hungaroring, Isztambul, Monza, Spa, Interlagos, Suzuka, Sanghaj.
2003: Mark Webber a jövő bajnoka, állítja a Jaguar csapatfőnöke, Tony Purnell. Szerinte Webber ugyanolyan karakter, mint a hatodik vb-címét frissen bebiztosító Michael Schumacher és úgy látja, hogy az ausztrál öt éven belül világbajnok lehet – minimum arra a szintre helyezi, mint a 21 éves Fernando Alonsót és a 23 éves Kimi Raikkönent.
2002: Stílusosan Michael Schumacher sikerével zárult az F1-es szezon: a német gond nélkül váltotta sikerre 50. pole-pozícióját, egyúttal megszerezte a Ferrari idei 15. győzelmét a 17. futamon és sorozatban a második kettős győzelmet is behúzták az olaszok. Schumacher ezzel azt is elmondhatja magáról, hogy a bajnokság összes futamán dobogóra állhatott.
2001: Leiskolázta a mezőnyt a Japán Nagydíj időmérő edzésén Michael Schumacher: a Ferrari németje hét tizedmásodpercet osztott ki a második helyet megszerző Juan pablo Montoyának. Őt Ralf Schumacher, a ferraris Rubens Barrichello és a kétszeres világbajnok Mika Hakkinen követte, utóbbi már bő egy másodpercet kapott. Az újonc Kimi Raikkönen a 12., Fernando Alonso pedig a 18. helyet szerezte meg a Sauberrel, illetve a Minardival.
1999: Három hónap után visszatér lábtöréséből Michael Schumacher, aki elmondja, hogy segíteni fogja csapattársát, Eddie Irvine-t, de csak akkor, ha közvetlenül mögötte lesz – akkor elengedi, mást viszont nem tesz azért, hogy Irvine világbajnok legyen. A ferraris két ponttal van lemaradva Mika Hakkinentől az utolsó futam előtt.